HDG is een expert op gebied van het controleren van fruit in Nederland en de rest van de wereld. Zij zijn altijd op zoek naar nieuwe kwaliteitscontroleurs om het team te versterken. Om meer kwaliteitscontroleurs aan te trekken en te behouden richt HDG zich voornamelijk op het opleiden en ontwikkelen van hun personeel in deze vrij onbekende wereld.
Na een uitgebreide intake waarin wij op zoek zijn gegaan naar de sociale verhalen hebben wij een plan uitgewerkt waarin er eerdere content in één keer geschoten kon werden. Zo zijn er meerdere foto’s genomen om in veelvoud te kunnen delen op social media. Vanuit de videobeelden zijn er een drietal van video’s gemaakt gericht op het laten zien van de ontwikkeling en sfeer binnen het bedrijf.
In deze video staat de ontwikkeling van de kwaliteitscontroleurs centraal. Hierin komen alle unieke aspecten die HDG onderneemt om deze ontwikkeling optimaal te bevorderen. De teamcoaches, de HDG Academy en de doorgroeimogelijkheden zorgen ervoor dat er een uniek verhaal wordt verteld met als doel meet mensen aan te trekken om het vak te gaan leren bij HDG.
In deze video staat de het verhaal van Kai centraal. Hij verteld over zijn ontwikkeling door de jaren heen en wat er zo leuk is aan het vak, en vooral hoe leuk het is om bij HDG te werken. Hierdoor komt er een eerder verhaal naar boven dan puur de inhoudt van de functie. Dit zorgt voor een bredere inzetbaarheid van de video en maakt het bedrijf aantrekkelijker voor de doelgroep.
Belangrijk is ook dat er een specifieke campagne wordt opgezet om scholieren aan te trekken om het van te ontdekken. Hiervoor hebben we een korte video van minder dan 30 seconden gemaakt om hier een campagne te kunnen maken op diverse social media. Hiervoor hebben we de video in verschillende maten gemaakt voor optimale inzetbaarheid en zichtbaarheid.
Naast het maken van de content adviseren en helpen wij ook met optimale verspreiden van de content. Zo hebben wij in dit geval aangeraden om veel content uit de foto’s te halen en vervolgens videocampagnes te draaien op basis van het eerder vergaarde bereid en interacties. Hierdoor ga je effectief om met de advertentie budgetten. Wil je erachter komen welke (sociale) verhalen jouw bedrijf zou kunnen vertellen, neem contact met ons op via de onderstaand formulier.
Heb je een vraag, wil je samenwerken of gewoon meer weten over wat we doen?